Профорієнтація


ДИФЕРЕНЦЇЙНО-ДіАГНОСТИЧНИЙ ОПИТУВАЛЬНИК ІНТЕРЕСІВ (ДДО - за Е.Климовим)

Інструкція. Уявіть собі, що ви маєте мож­ливість обрати одну роботу, (із двох можли­вих). Чому б ви надали перевагу. Обраний ва­ріант позначте знаком „+”, а відкинутий -- зна­ком „-„.

1 а. Доглядати за тваринами.
2 а. Допомагати хворим людям, лікувати їх.
З а. Стежити за якістю виготовлення  книжкових ілюстрацій, плакатів.
4 а. Обробляти матеріали (дерево, тканину, ме­тал, пластмасу).
5 а. Обговорювати науково-популярні книги, статті.
6 а. Вирощувати молодняк (тварин).
7 а. Копіювати малюнки, зображення (або на­строювати музичні інструменти).
8 а. Повідомляти, пояснювати людям потрібні їм відомості (в довідковому бюро, на екскурсії).
9 а. Ремонтувати речі, вироби, одяг, техніку.
10 а. Лікувати тварин.
11а. Виводити нові сорти рослин.
12 а. Розв'язувати суперечки, сварки між людь­ми, переконувати, роз'яснювати, заохочувати.
ІЗ а. Спостерігати, вивчати роботу гуртків ху­дожньої самодіяльності.
14 а. Обслуговувати, налагоджувати медприлади, апарати.
15 а. Складати точні описи, звіти про спосте­реження за явищами і подіями.
І6 а. Робити лабораторні аналізи в лікарні.
17 а. Фарбувати або розмальовувати стіни, по­верхні виробів.
18 а. Організовувати екскурсії, культпоходи до театрів, музеїв.
19 а. Виготовляти за кресленнями деталі, ви­роби, машини, одяг.
20 а. Проводити боротьбу з хворобами рослин, зі шкідниками лісів, садів.
1 б. Обслуговувати машини, прилади.
2 б. Складати таблиці, схеми, графіки, програ­ми обчислювальних машин.
3 б. Стежити за станом і розвитком рослин.
4 б. Рекламувати, продавати матеріали.
5 б. Обговорювати художні книжки, п'єси, кон­церти.
6 б. Тренувати товаришів (або молодших) у ви­конанні яких-небудь дій.
7 б. Керувати яким-небудь вантажним засобом (підйомним або транспортним).
8 б. Художньо оформляти виставки, вітри­ни (або брати участь у підготовці п'єс, кон­цертів).
9 б. Шукати і виправляти помилки в текстах, таблицях.
10 б. Виконувати обчислення, розрахунки.
11 б. Конструювати, проектувати нові види про­мислових виробів, машин, будівель.
12 б. Розбиратися в кресленнях, схемах (пере­віряти, уточнювати їх).
13 б. Спостерігати, вивчати життя мікробів.
14 б. Надавати людям медичну допомогу у разі поранень, опіків, ударів.
15 б. Художньо описувати, зображати події (по­бачені або уявлені).
16 б. Приймати, оглядати хворих, говорити з ними, призначати лікування.
17 б. Здійснювати монтаж споруд, машин, при­строїв:
18 б. Грати на сцені, брати участь у концер­тах.
19 б. Креслити, копіювати креслення, карти.
20 б. Працювати на клавішних машинах (дру­карській, телетайп)

ТАБЛИЦЯ-КЛЮЧ ДО ДДО

Отримавши відповіді на всі запитання, підрахуйте кількість проставлених плюсів у кожному із п'яти вертикальних стовпчиків, а внизу виведіть суму, яка й буде показником ступеня вираження нахилу до певного типу професій.




Людина— природа
Людина— техніка
Людина— людина
Людина—знакова система
Людина—художній образ
16
26
За
36
46.
56
76
66
96
10а
106
86
11а
116
12а
126
ІЗа
136
14а
146
15а
156
І6а
176
166
196
17а
20а
19а
18а
206
186
                  

ТАБЛИЦЯ-КЛЮЧ ДО ДДО

Отримавши відповіді на всі запитання, підрахуйте кількість проставлених плюсів у кожному із п'яти вертикальних стовпчиків, а внизу виведіть суму, яка й буде показником ступеня вираження нахилу до певного типу професій.


Комментариев нет:

Отправить комментарий